2011. július 27., szerda

Én nem erre születtem!

Elmélyülten figyeltem, ahogy ez a nő kimázolja az alsó meg a felső vízvonalát (nem tudtam, hogy így hívják), aztán megrajzolja a szemöldökét, aztán hetedik (tényleg?) réteget spiráloz a szempillájára, aztán még akkor se kapcsoltam ki, mikor 2 percen keresztül szájfilcezte (???) a száját. Én tényleg olyan lány akarok lenni, akinek minden szempillájához külön ecsete és satírozó biszbasza van, és meg akarom érteni a barátom barátainak barátnőit, illetve az én egykori barátaimat, akiknek ez egy FONTOS (!!!) rész az életükből. 
Amúgy tök jó fej a sminkes csaj, odaírta a videó alá, hogy sminkelés után rögtön kezdjünk el vécét pucolni, és sóhajtozzuk hangosan, hogy ÉN NEM ERRE SZÜLETTEM! Tiszta Scarlett! Tara vörös földje csillog a matt száján, mikor Ashley csókjára vár!

Nincsenek megjegyzések: