2011. július 4., hétfő

...mert ez annyira egyedi és izgalmas lesz...

dmitreva blogján találtam ezt a mémet, és ezen a blogon még sohase volt mém, szóval...

kaptál valaha gyűrűt ?
igen, sok gyűrűm van, de csak kettőt hordok, azokat is ritkán

leghosszabb kapcsolatod ?
a mostani, nagy a szerelem

mit kaptál utoljára ajándékba ?
egy fényképet keretben: mi vagyunk rajta a szőkével- rajta sárga napellenző van és hűtőtáska a kezében, én meg pucsítok szorgalmasan, igazi turistakép

hányszor ejtetted le a telefonod ?
mindegyiket nagyon sokszor, de a Nokia MINDENT kibír

dolgok, amire sok pénzt költesz ?
alkoholra semmire se költök sok pénzt általában, de most majd nyaralásra fogok

mit ettél utoljára ?
tegnap délután gesztenyés roládot a mamánál

kedvenc számod mostanában ?
szégyenteljes, de Fluortól a Mizu

hol laksz ?
koliban, bazmeg

melyik középiskolába jársz ?
haha... én már tanítottam is középiskolában, fiam!

melyik a mobilszolgáltatód ?
t-mobile, telenor, toi toi

mikor voltál utoljára esküvőn ?
tavaly... egyelőre nem váltak el, pedig eddig majdnem mindenki megtette, akinek voltam az esküvőjén

ha megnyernéd a lottót, kit hívnál először ?
anyámat

mikor voltál utoljára templomban ?
húsvétkor

kedvenc gyorséttermed ?
amerikai kínai kajáldák sok-sok-sok tengeri herkentyűvel

hol szeretsz a legjobban enni a barátaiddal ?
részegen a Vikingerben

tudsz főzni ?
igen

tudsz vezetni ?
igen nem igen megoszlanak a vélemények, de van jogsim

mikor sírtál utoljára ?
tegnap este, ma reggel

melyik ételt utálod a legjobban ?
töpörtyű, koriander, és kihányom a gombát

mit szeretsz magadban a legjobban ?
a humoromat

kedvenc filmed ?
a Harcosok klubját szoktam mondani, de utálom a kedvences kérdéseket

tudsz énekelni ?
IGEN, jó hangosan

milyen koncerten voltál utoljára ?
pár hete a tv-ben Caramel unplugged szólt, miközben én olvastam

mikor csókolóztál utoljára ?
tegnap délután

milyen filmet kölcsönöztél ki utoljára ?
a kolihálóról veszek kölcsön filmeket

mit nem hagysz otthon soha ?
mindig otthon felejtek valamit

hol szeretnél nyaralni ?

szeretném meglátogatni az erasmusos cimboráimat a világ több pontján: Ausztrália, California, Izland, Kolumbia, lehet válogatni

szereted a kínai kaját ?
szeretem, de ritkán eszem

mekkora az ágyad ?
köszönöm a kérdést: HATALMAS, és imádom! jó kemény és új szaga van még ...

tiszta a szobád ?
az előbb nyávogott pár pormacska a parkettán, amit nem tudok mire vélni, mikor MÚLT HÉTEN is takarítottam

laptop vagy rendes számítógép ?
laptop, ne vicceljünk már

dohányzol ?
szinte soha

miben alszol ?
ébren vagyok

ki alszik veled minden éjjel ?
a szőke és a plüssök

hiszel a távkapcsolatokban ?
NEM NEM NEM. már nem.

palacsinta vagy gofri ?
nincs gofrisütőnk, de mindkettőt szeretem

szereted a kávét ?
igen, a tejeskávét

hogy szereted a tojást ?
rántottaként, főzelékben tükörtojásként... a tojáson pl. szoktunk veszekedni párommal

hiszel az asztrológiában ?
el szoktam olvasni, és abban a pillanatban le is köt, aztán elfelejtem

kivel telefonáltál utoljára ?
a szőkével tegnap

milyen sms-t kaptál utoljára ?
nagyon unalmas, de az utolsó üzenetet is tőle kaptam: " Az előttem ülő férfihangú csaj arról beszél, hogy őt hogyan akarták leszopatni az olaszok a győri pályaudvaron, ahol amúgy az estét töltötte :) "

mcdonalds vagy burger king ?
mcdonalds

szeretsz úszni ?
igen, de csak nyáron szoktam... a Balaton közepén úszkálni, na az a boldogság!

kedvenc fagyid ?
rokon néni fagyizójában eper és citrom, mindenhol máshol a kevert, csokival gazdagított fagyik

kedvenc évszakod ?
tavasz, és forró, nyári záporral hűsített nyár... na nem erre a záporra gondolok, ami most van

első háziállatod neve ?
Pityu Gyuri. Gondolom nem nehéz kitalálni, hogy papagáj volt. Aztán volt Dorka, akinek a hideg, merev hulláját a szülinapomon találtam meg a kalitka alján.

legjobb dolog a télben ?
szánkóóóóóóóó, csizma

mit csinálsz hétvégén ?
elmegyünk a Nyéki tóra és iszunk fröccsöt Gábornál a Borházban

mi a harmadik betű a nevedben ?
t


milyen idősek a háziállataid ?
a kis tündérvirág még fiatal

beteg vagy ?
idegbeteg, elmebeteg, képzelt beteg

jársz iskolába ?
egy ideje nem járok, de diákom még van


laptopozol most ?
nem, ez gondolatátvitel, kérlek


használsz hajzselét ?
nem, használ helyettem eleget az öcsém meg a barátom is

szőke vagy ?
igen, gyönyörű, természetes, csillogóan szép és megnyerő sötétszőke

színesben álmodsz ?
igen, és nagy felbontásban, HD minőségben

jó segged van ?
igen, kiválóan lehet ülni rajta

mikor akarod elveszteni a szüzességed ?
2016-ban

milyen színű a fürdőköpenyed ?
nincs fürdőköpenyem, nem hordok fürdőköpenyt

mi a legrosszabb rémálmod ?
hogy ez a teszt sohasem ér véget...



... ja, véget is ért, huhhh

Nincsenek megjegyzések: