2011. július 15., péntek

Panaszka panaszkodik

  • Azért vagyok nevetséges, mert kajajeggyel fizetek, ha kajajegyem van és más embereknek miattam keserű az élete állítólag. Meg smucig vagyok, mert nincs sok pénzem, és apu-anyu se küld, ha szólok. Meg amúgy se szólnék. Bassza meg, nekem dolgozni kell a pénzért, hadd legyek már skót a saját kevés pénzemmel! Meg gonosz vagyok és rossz barát. Meg idegesítő vagyok, mert nem hagyom szó nélkül, hogy eltűnnek a cuccaim, amik nem értékesek, de nekem fontosak. Az én életem meg azért szomorú, mert az ilyen megjegyzéseket nem eresztem el a fülem mellett. És közben nem is vagyok szomorú, inkább csak arra a percre szomorú, mikor ezeket mondják nekem. De minek barátkozik velem, aki ilyennek lát?
  • Csak három részre szakítva sikerült leírnom a mondanivalómat egy félismerősömnek köszönhetően a fészbuk új üzenetküldő rendszerének. Ütöttem egy entert, hogy szellősebb legyen a levél, mire egyből átküldte a csajnak. Még szerencse, hogy mostanában nem írok agyonfogalmazott, ezerszer átjavított szerelmes leveleket, különben most nagy szarban lennék.
  • Az Áhított Munkahely leszarta a fejemet: Teljes az információhiány. A fenti félismerőst a próbanapon ismertem meg, és ő írt tegnap egy üzenetet, hogy ő már kapott egy e-mailt, hogy nem veszik fel. Én meg nem kaptam ugyan e-mailt, azaz még reménykedhetnék, de fel se hívtak. Pedig azt mondták, hogy azt majd felhívják, aki nyert, a többiek meg kapnak levelet a tesztjük eredményéről és köszönjük, de nem nyert. Szívesen, bazdmeg... Azért egy telefont megereszthetnének akkor is, ha nem nyertem, ha már ennyi időt rájuk szántam az életemből.

2 megjegyzés: