2011. augusztus 24., szerda

Költői kérdés

Nektek nincs olyan érzésetek, hogy ezen a nyáron mindenki férjhez ment vagy gyereket szült? 

Az elmúlt fél napban megnézegettem két sorozat esküvői képet és egy halom kisbabásat, és ezeket mind korombeliek követték el. Mi folyik itt? Jó, hogy nem raknak fészket a szobám egyik sarkában a volt osztálytársaim, hogy ott folytathassák a turbékolást!

Jegyzet future-me-nek a házasságkötéssel kapcsolatban: 
  • Nem akarok nyálas kliséket (tuti lesznek...)
  • Nem akarok a K. város anyakönyvi hivatalában ordító csecsemők mellett "kimondott igent" (ne szüljetek/hagyjátok otthon/altassátok el/cukin gagyorászhat, de azt is csak halkan)
  • Nem akarok F. kastélynál elkészített gagyi portrékat
  • Nem akarok rózsát hintő koszorúslányokat
  • Nem akarok strasszos műkörmöt és/vagy műszempillát a "nagy nap" alkalmából
  • STB.

Baszki, én még nem akarok férjhez menni, én nem látom magam menyasszonyként, én nem akarok esküvőt szervezni, én... de ha mégis megteszem, találnom kell addig egy kurva jó fotóst, mert az eddig látottak alapján ez sok időbe fog telni. Ha meglesz egyáltalán.

Én szeretem a szőkét, de félek ettől. Meg a kisbabáktól is. Tök cukik, de miért kellene velem aludniuk?

Én még nem nőttem fel, hagyjatok békén és töltsetek fel inkább buliképeket magatokról!!!!!!!!!!!!!
Nem lehetne, hogy egyszercsak béke lesz és biztonságban leszek otthon valakivel, de nem azért, mert volt előtte egy drága buli, amit én fizetek ugyan, de ha nem hoztok elég pénzt a menyasszonytáncra, akkor nagy szarban leszünk

Nincsenek megjegyzések: