2011. augusztus 12., péntek

Samantha Ewing

Tegnap nem akartam otthon lenni, de nem jártam jól a várossal se, mert az összes barátom külföldön nyaralt (Olaszba', Horvátba' vagy Osztrákba') vagy kinn ganajkodott a Szigeten (ez dupla csapás) vagy csak simán nem tartózkodott Budapest közelében (a mázlisták). A magánytól olyan szomorú lettem, hogy az első két társaságban megivott sör után vettem magamnak csipszet és még két sört a Spárban, aztán el akartam menni moziba egyedül, de a sörök szerint érdemesebb volt a kocsmába menni akkor már. 
Minek költsem a pénzt kultúrára, mikor szomorú részeg is lehetnék. 
Szóval szépen megittam a sört, amit vettem, és beültem a szőkévelmegismerkedősblahakocsmába egyedül brühühűűűű, és kértem egy unikumot, egyedül. Aztán a pultnál megismerkedtem egy Feri nevű egyeddel, aki pilótanapszemüvege titokzatosságát kihasználva fennhangon ecsetelte, hogy ő mekkora király, mert ma is, ahogy tegnap is, és évek óta mindig, szóval ő be fog úszni a Szigetre, de csak azután, hogy karaokezott egyet egy másik kocsmában. Aztán engem oltott, hogy mekkora tróger vagyok, egyedül ülök egy kocsmában, mikor a haverjaim buliznak, ússzak már be vele. Erre mondtam neki, hogy akkor üljön le hozzám és nem leszek egyedül, de nem, nem úszom én sehova. Így is lett, leült. 
Az eseménydús párbeszéd alatt megtudtam, hogy Feri az elmúlt 5 évben 45 (!) nővel élt együtt, hogy sejtplazmadonor Bécsben (ezért nem drogozik, ne nézzem én narkósnak őt) és hogy a Tisza cipő ócska kínai utánzat, de ő tősgyökeres martfűi gyerekként tudja a tutit, hogy milyen volt az eredeti. Aztán megjött a szőke a Szigetről, ahol a Mutánstehénnel időzött a zöldben, és hozott egy angol nyelvű Magyarország turisztikáját népszerűsítő prospektust, amit Feri nevetve széttépett, mondván, hogy mekkora szar, aztán azon a 30 millió forinton csámcsogtunk, amiből azt a sok papírszart megcsinálták. 
Az est végén cigarettát is vásároltam, majd ettünk giroszt, így teljes lett a szomorúságűző vidámító éj. 
Ma már lesznek barátaim, de tegnap nagyon rossz volt egyedül.

Nincsenek megjegyzések: