2011. szeptember 20., kedd

Pinkie

Ha nagyon le akarom egyszerűsíteni a történetet, akkor ma reggel csak azért keltem fel, hogy bemenjek a könyvtárba kihányni a reggelit. 

De legalább mire hazaértem, lett itthon internet, és végre képes voltam legyűrni a joghurtot, amit tegnap csak azért vettem meg a boltban, mert a csomagolása rózsaszín és Disney hercegnők vannak rajta. Eper és banán ízű Hófehérke <3. (Elnézést kérek a szívért)

Meg fel vagyok háborodva, mert megint hallottam egy sztorit, amiben az újgazdag kisköcsög 18 évesen felkenődött egy autóra a gyorsasági motorjával, amit apu vett neki, és most siratják a gerincét meg a vérző tüdejét. Igen, sajnálhatnám is a szüleit, amiért csak akkor álltak sorban, amikor a pénzt osztották, csak kár, hogy motorra költötték, nem valami értelmes dologra, amit majd az egészséges és élő gyerekükkel közösen élvezhetnek. Nem sajnálom. Csak könyörgöm, térjen már magához pár ember, és adja el azt a kurva motort. 

Az ausztrál cimbink meg halálosan komolyan megkérdezte, hogy nincs-e kedvünk vele találkozni jövő héten Spanyolországban. Hát, Costa Rica jobb lenne, de majd még meggondolom. 

Nincsenek megjegyzések: