2011. szeptember 9., péntek

Tiltott szerelem

Álmomban a nemsokára esedékes osztálytalálkozómon voltam, ami félig az otthoni szobámban, félig az egykori osztályteremben zajlott. Természetesen vegyesen voltak ott osztálytársaim a középiskolai és az általános iskolai osztályból, illetve flangáltunk a kétszer négysávos autópálya mellett is az egyik csajjal, meg hegyet is másztunk, és ettünk szülinapi tortákat (visszatérő motívum, múltkor Ildikóval ettem tortát), mégis az volt a legmeglepőbb, mikor egy lány, aki csak az évfolyamtársam volt általánosban, és most már házas, gyerekes, és nem láttam kb. 8 éve, fogta magát és szájon csókolt, majd közölte, hogy ő mindig egy hármasról fantáziál velem meg a S-val. 
Mondjuk én nem vagyok meglepve az álom mozgalmasságán, tekintve, hogy tegnap kolibuli volt, és egész éjjel üvöltöztek a részegek, a picsák, illetve a részeg picsák az udvaron. Vége a gólyahétnek is.

Nincsenek megjegyzések: