2011. szeptember 13., kedd

Véres kalandok

Álmomban az egyik ismerősöm gyerekeit pesztráltam: egy ötévest meg egy pár hónapost, és sajnos a végén mindkettő vérzett egy kicsit, még akkor is, amikor a nőgyógyásznál szoptatta az egyiket az anyja. Kétkedtem, hogy életben tudom őket tartani. Ennyit a gyerekekről.
Nem is ez volt a legkülönösebb momentum, hanem hogy két olyan nő pisilt nálunk, akiket anyám nagyon utál, de szerintem csak azért engedte meg ezt nekik, mert egy közös utazás során mindannyian vízbe estünk, és sokkot kapott. Úgy történt, hogy a traktor sofőrje, ami húzta a mi szekerünket, nekihajtott egy utánfutónak. A gyorshajtásból baleset lett, csobbantunk, ezért ki kellett húzni mindenünket a vízből. Látom ám, hogy az alsós osztályfőnököm általánosból meg az egyik csoporttársam közösen cibálják kifele az én cuccomat, mire odaszaladtam, és egyből kirántottam az egészet a szárazra, ők meg szabadkoztak, hogy nem értik miért nem sikerült eddig, pedig ők olyan jó kondiban vannak, együtt járnak aikidozni négy éve. Valahol a Nyugati környékén van az edzőterem.
Mondjuk a hűtőmnek olyan hangja van, mint egy traktornak. Ez mindent megmagyaráz. 

Nincsenek megjegyzések: