2012. január 6., péntek

Tartsd a tempót!

Bár egyelőre nem tapasztaltam semmi különöset (azonkívül, hogy ólmos fáradtság ül rajtam), azért kicsit aggódom, hogy holnap reggel ki tudok-e majd kelni az ágyból a mai video spinning után.
Gyerekek, többször imádkoztam, hogy érjünk le arról a kibaszott hegyről, de aztán a gyerek mondta, hogy "én mondtam, hogy ez a hegy geci lesz", és hogy "csak az első 25! perc lesz kemény". Ó, hát lefele is állva kellett taposni, nem tökmindegy? Közben meg ment előtted a mediterrán út a sötétben, és amikor felbukkant előttünk egy-egy autó, akkor arra gondoltam, hogy bárcsak megállna egyik, és akkor beszállhatnék.
Hát kemény volt, de megyünk kedden is. 

... és tíz percenként mondta egyszer, hogy csüccccs. Csüccs? Komolyan? Jaj, hosszú 55 perc volt. A zene meg szar, de legalább sötét volt és uv. 

2 megjegyzés:

Panni írta...

Hol volt ez? Tök menő!

panaszka írta...

A Corvin negyedben, a pláza mögött van a hely, nem tudom, hogy mi a neve!