2012. február 2., csütörtök

Itt van ez az ócska izé

Van ez a sorozat, ez a Cougar Town, amit azért töltöttem le, mert elfogyott az összes Two and a half man, Szülifeli, mert kicsit meguntam a grészklinikát, a How i met-et meg a Big Bang Theory-t, a Family Guy-t meg evéshez nézzük a szőkével, kettesben, és ha egyedül eszem, akkor szükségem van valamire, amit nézhetek.... Mert egy film, neeeem, az túl hosszú, a Valóvilág uncsi, Levente elhagyott. Szóval most itt figyel a gépemen egy évadnyi ebből a szar limonádéból, és képtelen vagyok kitörölni, mert én ezeket nem láttam, és akkor feleslegesen töltögettem le, ó jaj? Szóval most ezzel kínzom magam takarítás közben. Olyan mint a Barátok közt. Háttal nézem, a felét nem hallom, de még így is lehet követni. Semmitmondó karakterek, sablonos dumák, és ami a legrosszabb: MINDEN RÉSZ VÉGÉN VAN MEGOLDÁS! Minden rész végén kibékülnek, akik összevesznek, beletörődnek a sorsukba, és párás szemmel mondogatják, hogy minden rendben lesz. Hogy juthatott idáig Monica Geller, hogy?

Le kéne töltenem egy évadot a Szomszédokból, az legalább vicces. Vagy ezután nem eszem, és akkor szükségtelen a gépemen tárolni bármit is. 

Nincsenek megjegyzések: