2012. február 18., szombat

Megváltó reggeli csevegés

Amikor megpróbáltam félhangosan kimondani, hogy hatéktalan, csak akkor döbbentem rá, hogy az tényleg nem a hatékony ellentéte, és becsuktam a számítógépet. Elég hosszú volt ez a hét.

A seggnyaló gyakornok ma délben esett be, aztán háromnegyed egyig ebédelt, kutyát simogatott, és seggeket nyalt, aztán fennhangon közölte, hogy másnapos, de mégis ő a király, mert minden viszontagság ellenére bejött dolgozni. Sajnos reggel már kapott a pofájára tőlünk titokban, mert csak a "dolgozók" voltak az irodában, főnök egy se, így bátran megtárgyalhattuk, hogy mekkora tróger a srác. Ugye aki a főnökkel tárgyalja ki ugyanezt, az faszfej, aki meg nem tárgyalja ki, az gyomorfekélyt kap, szóval én annyira fellélegeztem, hogy nemcsak nekem szúrt szemet, hogy a gyerek nem dolgozik, hogy a nyílt önfényezésre visszavágtam, és a "isten vagyok, hogy itt vagyokra" egy "csak az a kár, hogy két órával később mint amit beírtál" volt a válasz. Mire a csávó azt hazudta, hogy iskolában volt. Hadd ne mondjam, bőcsésznek tanul minálunk, méghozzá a lila tanszéken, ahol még életemben nem láttam órát péntek reggel nyolckor. Főleg nem linkek számára meghirdetettet, akik a szorgalmi időszak második hetén bemennek másnaposan. Ezután ment a jutub, a fb meg még pár cigi a főnökkel, aztán hazament. Tegnap ez a csávó azt javasolta nekem, hogy ne menjek haza mindig olyan korán, mert az visszatetsző. Kár, hogy bazmeg én bemegyek kezdésre és ledolgozom azt a hat órát, ami meg van beszélve. Istenem, remélem a piramis csúcsai is látják ezt, mert ha ezt a csávót veszik fel, hát én a kardomba dőlök. Hétvégén kipihenem, és nem fogok felrúgni semmilyen hugyos vödörnek látszó gyakornokot. 

Anyám azt mondta, hogy ez a felnőtt világ, mert náluk is van olyan, aki naponta órákat pofázik el a munkaidőből mondván hogy ő bagózik. Hát nem tudom, szerintem én inkább egy órával előbb haza akarok menni, és a nyelvem meg maradjon minimálisan, indokolt mértékben szaros. 

2 megjegyzés:

annalight írta...

ez azért jó mert semmi esélye veled szemben

cb írta...

Az egyik főnök kajálja ezt a stílust: a gyerek leír egy sort a doksiba, majd bekopog hozzá, hogy neki MEKKORA ÖTLETE van, és szinte tartja a vállát, hogy veregessék- és meg is kapja. A másik két főnök szerintem átlát a szitán. A másik gyakornok meg szintén fel van háborodva, főleg amiért ő hónapok óta ott van, mi meg még csak pár hete. Tőle nem is sajnálnám, ha elismernék a munkáját, őt munkatársnak tekintem, nem akadálynak.