2013. április 6., szombat

vízszintes függőség

Na jó, ez már beteges... egy pár hónapja eszembe jutott, hogy mi lenne, ha megnéznék egy részt a Gilmore Girls-ből, úgyis régen láttam, ezért találomra kinyitottam a negyedik évadot és letöltöttem egy részt... aztán letöltöttem a negyedik évadot az elejéről, aztán megnéztem mindent egészen a hetedikig, amikor sajnos vége szakadt, ezért vártam pár napot és letöltöttem az első évadot, és ma befejeztem a másodikat, és most, hogy a szőke lefeküdt és 0:20 van, elkezdtem nézni a harmadikat. Egy rész már nem elég, már kettőt is megnézek, sokszor úgy, hogy közben elalszom, ezért utána újra megnézem. Ez beteges, teljesen függő lettem!!!! Ráadásul időnként kiragadok részleteket és a saját életemre vonatkoztatva lejátszok részeket a szőkének is, aki gyűlöli és szerinte Lorelai idegesítő és ha kicsit nézi velem, akkor nem hagyja ki egyszer sem, hogy elmondja: ebben a sorozatban minden nő kurva idegesítő, ez hogy lehet? Hogy lehet? Most megyek, mert van egy kis dolgom. Néznem kell a sorozatomat, amiből már csak 2 évadnyi van és akkor nézhetem azokat a részeket, amiket 2 hónapja láttam utoljára. Istenem, a South Park megy 16 éve, ezt meg miért kellett megszüntetni 7 év után? MIÉRT?
 
Baszki miért nem írom meg inkább a szakdogámat ma este? (ne is kérdezd, a kieg. tanári, ami nélkül kiválóan lehet tanítani)

Lehet követem a bálványaim egyetlen tanácsát, ami minden helyzetben kiváló: igyál meg egy kávét és nyugodj meg!

Bárcsak ideges lennék!!!!!

4 megjegyzés:

hello.agi írta...

az én barátomnak ugyanez a véleménye lorelairól és a többi szereplőről, nekem meg az, mint neked :)

panaszka írta...

Nem tudják, hogy mi a jó.

annalight írta...

igazából engem is idegesít lorelai, de azért imádom, és már háromszor láttam odavissza mindenféle nyelven

panaszka írta...

Jó, néha engem is, de közben meg mindig feldob, hogy mennyi baromság fogant meg az agyában mindenféle cél és értelem nélkül!