2016. február 18., csütörtök

Zoli, Jani, Viktor!

Naponta kapok agybajt a hírektől. Már nem is csontvázak dőlnek ki a szekrényből, hanem egész tömegsírokat fedeznek fel a liberálbolsevikmocsokmédiafizetettláncoskutyái az újságírók. Nekem meggyőződésem, hogy van ott még, ahonnan ez jött, csak muszáj kicsit tartalékolni a szarból, hogy minden napra legyen valami újdonság. Hát lesz, ne aggódjunk. Addig is beszerzek még pár kockás inget, ugyanis nekem sajnos csak egy van, és azt ma idegből magamra rántottam reggel, szóval holnap nem tudom mi lesz. Kellemes meglepetés volt, hogy ugyanígy járt rajtam kívül egy csomó kolléga és a szekrényből a kockás dőlt rájuk ébredés után. Anélkül, hogy megbeszéltük volna, csak úgy. Respect, nem szabad félni!


"Lázár János azt üzente a tanároknak, hogy tárgyaljanak, és ne zsarolják a kormányt a gyerekekkel." 

Én meg azt üzenem a címben megjelölt sunyi fiúknak, amit a vak ezredes az unatkozó, elkényeztetett milliárdoscsemetéknek:

Nincsenek megjegyzések: