2011. augusztus 18., csütörtök

Azért vannak a ...

Túl sokat voltam a saját világomban. Mostanában nincs olyan nap, hogy ne jutna eszembe valaki, akivel rég találkoztam. Látni akarom a barátaimat, az ismerőseimet, embereket a múltból, akikkel együtt laktam, együtt buliztam, együtt tanultam. Alig várom, hogy vége legyen a nyárnak, annyira hiányoznak a barátaim!!!
Mostanában megint az az önbizalomhiányos kis hülye vagyok, mint (aki a túl hosszúra nyúlt) tinikoromban voltam. Értem is meg nem is ennek az okait, de azt képzelem, hogy engem már nem szeretnek az emberek, és sokat agyalok hülyeségeken. Túl sok pontban hiszek az anyámnak, aki csak jót akar, és aki ugyan meg nem tervezve, de mérnöki pontossággal zúzza apró szilánkokra az önbecsülésemet. Igen, magamnak kell majd kimászni ebből, de most éppen nem vagyok jó passzban. Megoldódik.
Hiányoznak az emberek.

És most merre tovább?

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

a hianyzos rezsnek egy like jar, a vegenek meg egy dislike, a kettot miert nem lehet egyszerre?

panaszka írta...

lehet, kétféle rubrika is van!