2011. augusztus 21., vasárnap

Nem is nézel ki cigánynak!

A tegnapi "hidegfront" eredménye az lett, hogy elmentünk Ausztriába egy tóhoz, ahol szabadstrand, szabad parkoló, lenyírt fű és wc-papírral felszerelt mosdó várt bennünket. Fél óra háztól házig, az élmény megfizethetetlen. Aztán hazajöttünk, és átmentünk apu haverjához, akinek szülinapi bulija volt. A szülinapos nagybátyja, Géza (69) két órán keresztül disznó viccekkel szórakoztatott bennünket, majd amikor megjelent a 12 éves unokahúga az ajtóban, ránézett, és így szólt: Hát veled meg mi van, tán megbaszott egy kecske? Énekelt valami pajzán nótát is az Az a szép, az a szép, akinek a szeme kék c. klasszikusra, de sajnos nem tudtam megjegyezni a szöveget. Aztán hazamentünk, majd ki a térre, mert utcabál volt. Találkoztam ilyen volt osztálytársaimmal, ami tök jó volt (végre emberek itthon is), aztán a szőke összeismerkedett a pultnál egy cigánnyal, mert az mindenáron képeket akart mutogatni a nyolcévesforma gyerekéről a telefonján. Erre odamentem én is, a cigány vállát átölelve megnézegettem a képeket, és közben többször biztosítottam róla, hogy egyáltalán nem néz ki cigánynak se ő, se a gyerek, majd megdicsértem az ezüst fukszát. Az apjáról és a feleségéről is mutatott fotót, na azok már igazi fekete cigányok voltak aranyakkal meg mindennel. Az én apám meg majdnem rosszul lett, hogy a lánya cigányokat ölelget a kocsmában, de eddig még nem szólt semmit.

Ja, és volt a budiban két csaj, akikkel beszédbe elegyedtem, mivel sokat kellett várakozni. Míg az egyik csurgatott, a másik behívott az előtérbe, hogy ott folytassuk a beszélgetést. Kiderült, hogy 17 éves, és amikor megtudta, hogy én 24, nem akart hinni nekem. Erre kijött a barátnője, aki 23 volt, és mondta, hogy ő se gondolta volna, hogy MÁR 24 éves vagyok, és hogy őt mindenki öregebbnek nézi a koránál. Biztos a sötét haj miatt, mondtam én. Aztán bementem a wc-be, és hallottam, amint a fiatalabbik azt mondja a másiknak: MENNYIRE JÓL TARTJA MAGÁT! Mostanra mindkettő bejelölt fészbukon is.


Hát elkezdődött a felnőttkor. Ott, a kocsma wc-jében kaptam életem első nem is vagy te olyan öreg bókját.

Nincsenek megjegyzések: