2011. augusztus 30., kedd

Rózsa

Felháborítónak tartom, hogy olyan emberek képviselik külföldön ezt az országot, akik vagy nem tudnak angolul, vagy „társalgási szinten”. Én sok konferencián dolgoztam, sok magyar fejes beszédét végighallgattam, és én égtem, mikor a francia résztvevők a magyar EU-s szervezővel karöltve vágták a pofákat, miközben az igen tisztelt öltönyös úr jegyzetből se tudott felolvasni egy 5000 karakteres sablonszöveget angolul, és nem tudta kezelni a power pointot, és mégis vállalta, hogy a négycsillagosban rázogassa a menő kezeket. Ezek teszik zsebre a százezres fizetést, ezek vagyunk mi a külföldiek szemében. Szégyellem magam, és szégyellje magát kedves Rózsa is, aki szerint az angol túl könnyű. Akkor miért nem tud megszólalni a Tisztelt Ház, bassza meg? Égő ez a banda, szánalmas!!!

Nincsenek megjegyzések: