2012. február 6., hétfő

Challenge accepted!

Én nem tudom, hogy a szomszédok mit gondolhattak, de amikor elhangzott az a mondat, hogy "Ha téged agyonlőnének, és elterülnél rajtam, szerintem nagyon nehezen szabadulnék ki alólad!", akkor azt éreztem, hogy ez egy felhívás a keringőre, és fél órán keresztül ordítva birkóztunk.

Hogyne tudnék ledobni magamról egy 95 kilós férfit, amikor már elhasználtam egy egész kondibérletet!? Holnap meg megyek box-edzésre*! Khokkkó! 

*Remélem ezúttal nem leszek olyan balfasz, mint az első kick-box edzésemen, ahol akkora király voltam, hogy amikor harmadszorra ismételte a Mester az edző az ütés-rúgás kombinációt, én már tökéletesen csináltam, a többiek meg még össze-vissza botladoztak, és akkor odajött a csaj, Hi5! alapállásba helyezte a kezét, mire én belepacsiztam, ő meg mondta, hogy nem, nem, üss! Én tényleg azt hittem, hogy az a napi jutalomfalat, hogy kezelni kell az edzővel. Hááááát, nem... Engem az is örömmel tölt el, hogy azóta rajtam röhög a barátom, az öcsém, a bntársam, meg mindazok, akiknek elmeséltem. Hát ekkora sportember vagyok én. 

Nincsenek megjegyzések: