2012. február 4., szombat

Próbaidő

Most az van, hogy két hétig próbaidős gyakornok leszek egy helyen, és ha megfelelünk egymásnak a hippikkel, akkor gyakornok-gyakornok. Az első napot már túléltem, most már minden könnyebb és egyszerűbb lesz. Vagy legalábbis nem félek majd a többiektől, meg tudni fogom, hogy lehet enni, lehet inni, lehet farmerben menni meg van WC-papír, és még a kedvenc turimat is látom az ablakból. Jó lesz ez!

Azért az szomorú, hogy még a gyakornoksághoz is az Urambátyám rendszeren keresztül vezet az út, de legalább így nem az én önéletrajzom hátára firkálgatták a kampányterveket. Volt az asztalon vagy harminc CV, irtották az erdőt rendesen. Most én vagyok a szegény, aki dolgozik. 

3 megjegyzés:

Panni írta...

Gratulálok!! :) mit dolgozol?

panaszka írta...

Kávét főzök!

Na jó, nem. Emlékszel a régi jó BN megbeszélésekre, amikor ki kellett találni, hogy milyen színű legyen a pólónk, mi legyen a nevünk és mi legyen a plakátokon? Az első nap ugyanezt kellett csinálni, jó hosszan, jó sokat netezve közben. Érdekes élmény volt, nem gondoltam, hogy van olyan ember, aki ezzel pénzt keres. Majd meglátjuk, hogy milyen lesz a többi nap, de egyelőre jó volt ott lenni!

annalight írta...

ez hol van? nagyon kircsi!!!