2012. március 1., csütörtök

Futok, szaladok, máris rohanok

A héten sóhajtani se volt időm, és arra eszméltem, hogy csütörtök lett. Mondjuk ez pozitív, mert akkor holnap lehet mondani a Virág utcában, hogy Thank God, it's Friday, és közben eszünk ropogós-csípős csirkeszárnyat.

Ha minden jól megy, akkor 20 percen belül elintéződik a több hetes hercehurca, melynek során dupla kolidíjat kellett fizetnem, papírok és kulcsok után futkosni, nemlétező koliigazolványokból létezőt varázsolni, gazdaságis nénivel okosan bánni, stb. Hát az ember már illegális bevándorló se lehet nyugodtan? Höhö. Hozzátenném, hogy a gazdaságis nénivel még anyám is beszélt tegnap, többször is, és rettentő jófej a zord külső ellenére... és ezt nekem 6 év után kell megtudnom! Annyira hálás vagyok, hogy ilyen feltételek mellett lakhatok itt, hogy arra szavak sincsenek, és melengeti a szívemet, hogy ebben mennyi ember jófejsége van benne. Ez mind felém áramlik, és ez jó!

A munkahelyre azért kicsit félek bemenni, mert a héten kb. annyira voltam hatékony, hogy egyes feladatokat napokig csináltam úgy, hogy közben én tényleg azokkal foglalkoztam. Hjaj... 

Legalább a nap süt, gyárekek. Csak egészség legyen, meg szorítson a .... .

Nincsenek megjegyzések: