2012. március 6., kedd

Genetikus dagadalom

Két hónapja járok edzeni, de nem lettem se izmosabb, se soványabb, sőt talán még inkább kövérebb, de ma box után még kívántam a futást és a további ugrálást, pedig most már nem is hi5-ozok, ha a csaj odatartja a kezét, hanem ütöm, mint a gép, és marha fárasztó. Na jó, izmosabb talán vagyok, de az úgyse látszik a zsírtól, szóval végülis mindegy is, tudtam, hogy nem is jössz el. Küldjetek valami fogyireceptet, hátha csoda történik.

Aki a férfiak szemétségeiben gazdag magánéletet vagy a ne egyél délután egy után vagy kávé reggelire, főtt sonka ebédre, fejes saláta nyersen típust és társait akarja javasolni, az inkább kíméljen. Brühühűűűű. 

2 megjegyzés:

Kata írta...

http://fashioncookie4u.blogspot.it/2012/03/summer-body-challenge-part-3.html
olvi el, kiskacsaágié. bár tutter láttad már.

panaszka írta...

Nem láttam még ezt... Kitartónak kitartó vagyok, csak amikor mérlegre állok kb. havonta egyszer, akkor iszonyatosan elkeseredek, mert semmi látszatja nincs a munkámnak. Persze nekem is méricskélni kellene inkább, tudom...