2012. április 19., csütörtök

Herunterfahren

Tegnap kicsit berúgtam a szőke szülinapja alkalmából, miközben a tortáját sütöttem gyártottuk Surmóval. Aztán hazajött az ember egy Csehország alakú zsíroskenyérrel, amit Colos harapdált ki a föciversenyen, ahol voltak. Nyilván egyből kitaláltam, hiszen még Prága is be volt jelölve rajta Piros Arannyal, de a föcisek egy részének állítólag gondot okozott a felismerés. Amúgy a srácok a feladat végrehajtása (=országharapdálás) előtt megbeszélték, hogy ha európai országról van szó, Colos rajta hagyja a kenyér héját, aztán mégis leharapta, de így is megfejtették a kenyér titkait
Ma reggel nem voltam annyira könnyed és légies (=nagyon gyenge és másnapos voltam), de azért elmentem a fejvadásszal megbeszélt találkozóra. A metrón egy darabig imádkoztam, hogy ne (most) gyulladjon ki, de aztán szerencsére a mellettem ülő idősebb hapsi beszélgetést kezdeményezett velem, így elfeledkeztem a félelmeimről. Cserébe megtudtam, hogy egy régi barátja lakására megy, mert a barátja meghalt, és a felesége csak egy óra múlva jön. Ugye erre van a Flórián tér is? 
A fejvadász egy húszperces magyar beszélgetés után angolra váltott, majd legnagyobb megdöbbenésemre megkérdezte németül, hogy hogyan képzelem el az életemet 2 év múlva. Én bősz nyökögésbe kezdtem, majd szó szerint ezt mondtam: Öööö, ich werde in Ausland werken und vielleicht ich werde verheiraten.* Aztán kitöltöttem egy egyórás nyelvtani, informatikai és logikai tesztet szintén németül (!). Az informatikai tesztnél hangosan felnevettem, ugyanis szerepelt a Surmó windows siebenjéből jól ismert herunterfahren szó is. Egyébként a logikai meg infos tesztet nagy nehezen kiszenvedtem, csak a nyelvtannal volt gáz, mert sajnos a nyelvvizsgám napján is csak tippelni tudtam volna, hogy hogyan kell az eines kleines ikea rekamier-t helyesen ragozni. 
Danke sehr, bitte sehr, miért akarnak engem mindenáron német nyelven beszélő telefonközpontosnak eladni? Miért?

*Külföldön fogok dolgozni és lehet, hogy férjhez megyek. 
** leállítás

Nincsenek megjegyzések: