2012. szeptember 23., vasárnap

a lányok angyalok

Hétvége danger: bekapcsolod a féxbuxot és mindenhonnan kósza menyasszonyok és cipőből ivó férjek tekintenek vissza reád! A szőke cimborája szerint veszélyes időszak ez, mert az ő nője szó szerint kimondta azokat a szavakat, amiket én korábban én is: Mi van, ha te csak rablod az időmet? Én még hozzátettem azt is, hogy itt árva petesejtek döglenek meg havonta-halomba. Ibi szerint az ilyen nyarakon a nőknek még a tejelválasztása is megindul. 
Lehet benne valami, pedig borsózik a hátam, ha arra gondolok, hogy ezentúl minden este itt aludna velünk egy gyerek vagy csak kétségbeesem, hogy miből etetnénk (tudom, már elindult az az anyatej, majd kap azt), meg úgy egyáltalán? Miért lett divat a volt osztálytársaim körében a fehér tüll? Jövőre ugyanezek az emberek meg is szülnek online? Persze én is megszülnék, de én még nem is vagyok ennyire öreg. 

Eközben a dolgozatban azt írta egy lány, hogy Romeo (szerinte) a dráma elején még Rosalindába volt szerelmes. Ez szórakoztat engem, meg az akciós galambröptetés

1 megjegyzés:

Julcsi írta...

Sipi-tó:D:D:Dszakadok:D:D