2012. szeptember 26., szerda

nem fenékig, csak egy bizonyos szintig tejfel

Ma egy kiscsaj úgy felbőszített, hogy az osztályka tutira "szenvedni" fog a hét hátralevő részében. Közölte velem irodalmon, hogy a nyelvtan szerinte unalmas, mert év eleje óta "csak" a kommunikációt vesszük, aztán a közös olvasás alatt végig a tenyerét firkálgatta a becsukott könyve fölött. Szerencsére nekem is megvannak az eszközeim, a kövi órákon tutira nem fog annyira unatkozni. (Leckénként haladtunk, ahogy az javasolt is, okostojás).
Valamiért több osztályomban is akadt olyan gyerek, aki az "olvasd el a kötelezőt" kijelentést úgy értelmezte, hogy az csak a "többiekre" vonatkozik. Az egyik lány odajött, és megkérdezte, hogy jó lesz-e, ha egy másik könyvről írt elemzését adja be nekem, mert neki nem tetszik a kötelező.

KOMOLYAN????

Egyes szabály: a tanárt nem bőszítjük fel indokolatlanul. 

Kettes szabály: a tanárnak nem valljuk be, ha nem olvastuk el a kötelezőt vagy a netről másoltuk a fogalmazást, még akkor sem, ha kérdezi. Inkább sunyunk csendben és várjuk a karót vagy elolvassuk gyorsan.

MÁS:

Én soha nem gondoltam volna, hogy ilyen jó érzés, amikor a folyton nyávogó, panaszra nyíló kis szájak mosolyra húzódnak, amikor beírom nekik az ötöst, amiért megtanulták és felmondták nekem azt a hosszú verset. Kedvem lenne egyesével megölelni őket, hogy "látod, képes vagy rá!!!", de csak megtapsoltam mindegyiket és jó sokszor elmondtam, hogy mennyire ügyesek. És tényleg! :) <3 pillangók

MEGINT MÁS:

Tegnap beírtam életem első szaktanáriját, amikor egy lány hangos "Szarok rá!" felkiáltással nyugtázta, hogy nem folytatjuk a filmezést, ha zaj van. Tulajdonképpen én is szarok rá, de én vagyok az erősebb. 

2 megjegyzés:

agnus írta...

ÚRISTEN te elmentél tanárnak!!!!4
az úristenem egyszerre tartalmazza azt, h soha nem tenném meg és istenments, és azt, h kurva irigy vagyok és nagyon csodállak!
mindezt csak jól értsd. wow.

panaszka írta...

El, látod, és még élvezem is :) Persze rohadt nehéz, és az égvilágon semmit se tudok hasznosítani az egyetemen tanultakból, de a humor sok dologra orvosság, és akkor még a hétvégéről nem is beszéltem. Ha Rózsa jobban teperne a Házban, akkor még a pénztárcám is boldog lenne, meg a családos, kevés pénzből élő kollégák se lennének annyira kiégve és elkeseredve. Most jó, meglátjuk meddig.

:) :)