2012. szeptember 13., csütörtök

annától nekem

Én szeretem az ilyen kvízeket, pedig rettenetesek! De mindig eszembe jut valami vicces róla, ezért most gyorsan kitöltöm. 



Hány éves leszel 5 év múlva? 30. 20 éve azt hittem, hogy a harmincasok kurva öregek. Hát, azok. 

Szerinted akkor házas leszel? szerintem igen
Melyik filmet láttad utoljára? egy dokumentumfilmet 911-ről, mikor a tizenkettedik c-nél helyettesítettem. apropó, mondtam már, hogy megkértek, hogy legyek a helyettes osztályfőnökük? két közös óra után odamentek az osztályfőnökhöz, hogy engem szeretnének maguknak. én is cejizem őket, na. 

Kit tárcsáztál utoljára? otthon-t

Ki hívott téged utoljára? otthon

Kitől kaptál utoljára smst? Dalmától egy smiley-t. 

Jobban szeretsz smst írni, vagy telefonálni? mindkettőt szeretem, de mindkettőt meg is unom nagyon hamar. 
Van háziállatod? folti, vacak, papa fekete kutyája, aki bepisil, mert még kicsi és hülye, pao pao 
Mit csináltál tegnap éjfélkor? óravázlatot bazdmeg. de nem ám olyat, mint amilyet kellene, percre lebontva... épp csak kinyitottam a könyvet, hogy hol tartunk, és már csuktam volna be, amikor rájöttem, hogy holnap nem úszom meg a felelést, mert nekem kell tartani az órát. way too bad life. 
Hova mentél utoljára? az olcsóboltba, pedig cipőt akartam venni, de mivel nem volt, átmentem az olcsóboltba és vettem kávét, tusfürdőt meg celofánt

Mit szeretsz a télben? bentről nézni a hóesést

Mit szeretsz a nyárban? a Balatont és pont. ha még egy ilyen gusztustalan, szmogos, fülledt, izzadt hónaljú szarrágó nyaram lesz, hát kiugrom az ablakon. Budapest nyáron sokkal..... boáá
 Mit szeretsz a tavaszban? a friss esőillatot, a szülinapomat, a friss virágokat

 Mit szeretsz az őszben? ó, hát az ilyen mocsok esős napokat, mint ez. ilyenkor érzi az ember igazán, hogy jó lenne egy barlang.

Társaságkedvelő ember vagy? igen, és most hazudtam. szeretem az embereket, szeretek velük beszélgetni, játszani, lenni, de az utóbbi években teljesen kiégtem attól, hogy sosem vagyok egyedül. most regenerálódom. 
Melyik a kedvenc éttermed? frici papa
Melyik a kedvenc kávézód? a könyvtár klubot mondom, de amúgy nincs
Mit ettél utoljára? rozskenyeret felvágottal és sajttal
Melyik a kedvenc desszerted? külön szeretem enni, nem közvetlenül ebéd után

Melyik a kedvenc levesed? karfiolleves, ahogy én csinálom és raguleves, ahogy anyám. tegnap a szőke istenkirály halászlevet főzött <3

Szereted a kávét? nagyon és mostanában rengeteget kikeverőset iszom
Naponta mennyi vizet iszol? nem eleget

Mit iszol reggelente? kikavarós kávét, esetleg pezsgőtablettát

Hason fekve alszol? nem, oldalt
Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat? sose próbáltam, de biztos (remélem nem dízel :D)
Szereted a Snoopy-t? who da fuck is Snoopy? 
Tudsz pókerezni? nem és nem is bánom

Jártál valaha Kanadában? nem, pedig szép

Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked? igen, sőt olyat is, akinek ugyanaz a neve, mint nekem.
Szeretnél gyerekeket? igen, három fiút. szőkék lesznek és kurva rosszak. 

Voltál valaha kórházban? ott kezdtem a pályafutásomat, aztán egy asszisztens elszúrt egy ideget a lábamban, ezért be kellett feküdnöm pár napra. voltam vagy 1 éves, beszélni is alig tudtam, szóval nem emlékszem.

Tenger vagy medence? ezért meg fognak kövezni, de medence.. nagyon félek a cápáktól

Gyakran hordasz ékszereket? igen, imádom a fülbevalóimat

Melyik a kedvenc tévéműsorod? nincs, de régen programszámba ment, hogy a péntek esti club rotation-ön röhögcséltem  UPDATE: Hát persze, hogy az ÉDEN HOTEL!!!!! Hogy feledkezhettem meg erről??????
Ki a legviccesebb ember, akit ismersz? talán a Colos
Plüssállatokkal alszol? bizony, méghozzá a képzeletbeli családommal:




Milyen a mobilod csengőhangja? sweet disposition az alapbeállítás, de a közeli barátoknak van saját csengésük

Megvannak még a gyerekkori ruháid? meg
Milyen színű a fal a szobádban? fehér
Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja? általában igen

Sokat flörtölsz? nem

Olvasol napilapokat? nyomtatottat soha
Nézel valamilyen szappanoperát? nem, pedig a suliban már kérdezték a gyerekek, hogy nézem-e a Maricsuit vagy mit. anyám nézi, azt tudom. 
Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel? persze, bár a bálnák jobban tetszenek. 
Melyik a kedvenc szendvicsed? melegszendvics

Van olyan ember, akire stílusikonként tekintesz? Séró, Colos, Mátyás, Gabó, stb. 

Melyik a kedvenc bőrszíned? most mit cigányozol?
Milyen színű cuccokat szeretsz viselni? a zöldet szeretem
Mit szeretsz magadban a legjobban? a talpraesettséget, a zord körülményekhez való alkalmazkodás képességét és a humort

Milyen színű a szemhéjfestéked? van egy arany szemceruzám, amivel húzok egy csíkot a szememre és elmaszatolom, hogy szép fényes legyen. ez az én luxusom.

Milyen színű a szempillaspirálod? fekete
Milyen hosszú a hajad? semmilyen, állandóan összekötöm...
Melyik családtagodat szereted legjobban? megválaszolhatatlan és bugyuta
Mennyi ideig tollászkodsz a fürdőszobában? 15 perc mindennel együtt

Otthon meztelenül járkálsz? igen

Van, hogy körbetáncolod a hálószobádat egy szál fehérneműben? nem, már mondtam, hogy meztelen vagyok, kivéve most, mert ma fázom. 

Mi idegesít leginkább a fiúkban? hogy ők bárhol pisilhetnek anélkül, hogy visszafröcsögne rájuk egy csepp pisi is 

Szereted a szakállas/borostás pasikat? folyamatosan szerelmes vagyok a szőrbe

Mi a fontos számodra egy kapcsolatban? a maximális figyelem, amit igénylek, a kizárólagosság, a törődés, és hogy amikor feltör belőlem több adagnyi szeretet, akkor legyen ott valaki, akinek adhatom, és akinek tényleg szívesen adom. hosszú ideje érzem jól magam benne, köszönöm. 

A külső számít? az elején biztosan. mostanában csak nézek a szőkére bambán, mikor sorolja, hogy ő mennyire ronda, mert kinőtt rajta 5 pattanás és hogy nem olyan izmos, mint régen. könyörgöm, észre se veszem ezt. 
Szeretnél piercinget a köldöködbe? nem, és szerintem ti sem szeretnétek ha nekem olyanom lenne. 

Tartod a kapcsolatot azokkal a társaiddal, akik elmentek az osztályból? mindenki elment, tekintve hogy ballagáskor ez a szokás. 

Milyen hangerőn nyomatod a szobádban a zenét? csak annyira, hogy anyu meg ne hallja....................

Milyen színűek a függönyeid? fehér, a sötétítő piros. nem én választottam, alaptartozék. 

Hol szoktál vásárolni? spár, TURI, ross (hahaha), olcsóbolt, ami még mindig árulja azt a fajta dove-ot, amit szeretek. 
Most mire gondolsz? fázom, zuhanyozni akarok, aludni, meg kellene írnom a tanmeneteket, vajon volt-e valaki beírva a mosógéphez és csak kidobták a papírt vagy csak szerencsém volt simán, de jó, találtam egy 50est a mosógépben, el kéne rakni a felvágottat, fázom
Gyakran beszélgetsz a szüleiddel? minden nap
Szereted a gyerekeket? áááá, azért mentem tanárnak, hogy szopassam őket naphosszat, nem?


+++++annyira cukik: tegnap azt mondtam a hatodikasoknak, hogy az igazi férfiaknak van bajusza, amikor piszkálták az egyik nyomit, akinek már pelyhedzik a suttyóbajsza, erre kék tollal bajuszt rajzoltak maguknak és így ültünk nyelvtanon!!!!!!!!!!!!! könyörgöm, minek ide vidámpark, állatkert meg szauna? iskola kell ide!!!!!!!!


Milyen alkoholt ittál utoljára? cseh sört 
Félsz az elkötelezettségtől? el vagyok kötelezve két munkahelynek meg egy férfinek, de nem bánom, csak jöjjön meg az első fizum, ami ugyan csak nyomokban tartalmaz majd pénzt, de legalább VAN. 

Hosszú volt és ...

1 megjegyzés:

Tivi írta...

Kati. Nagyon jot derultem a megjegyzeseiden.