2012. szeptember 20., csütörtök

Vert helyzet

Tegnap megdörzsöltem a szemem, aminek következtében elpattant egy ér a szemhéjamon, így most van egy pirosaslila, köröm nagyságú mokka a bal szememen. Az asztalszomszédomtól megkérdeztem nap közepén, hogy látszik-e még, mire mondta, hogy igen, de ő azt hitte, hogy csak elkentem a szemfestékem, ezért nem szólt. Remélem a többiek azt hitték, hogy vernek otthon. 

Reggel meg az orrom előtt ment el a busz, úgyhogy megvártam a következőt, amivel csak pár perccel csengetés előtt értem be. Ez nem is lett volna baj, ha nem torlódik fel előttem 3 másik tanár, aki nyomtatni akart azon a szerencsétlen, lassú egy nyomtatón, majd mire kijött kb. 30 lap, már rég becsöngettek, és persze találkoztam a fegyőrrel is, mikor mentem az osztályomhoz, de csodák csodájára kibírta délután kettőig és csak akkor szólt be, hogy legyek szíves odafigyelni, hogy máskor időben lemenjek a kicsikhez. Mosolyogtam kettőt és mondtam, hogy rendben. Most mondjam el, hogy a busz, a nyomtató és a csillagok a hibásak? Kit érdekel? Különben meg végre visszahozhatná a Máté is a mi gépünket, és akkor nem kellene ott kiszenvednem napi negyven lapot. 


Én akkor most lefekszem aludni. 

Nincsenek megjegyzések: