2014. február 6., csütörtök

régen minden sokkal jobb volt ?

Először 2 napja próbáltam gyufát venni a spárban, de hiába kérdeztem meg 2 különböző eladótól is, az egyik rosszat mondott, a másik meg nem kísért el, én meg nem találtam sehol. Tegnap a szőke se találta meg. Ma újra visszamentem és még mindig nem volt sehol, majd a Sanyi nevű pénztárossal nagy nehezen egy oszlop mögött bukkantunk rá egy adagra. 40 szál/doboz 14 huf. 

Nektek nincs olyan érzésetek, hogy az ilyen hipermarketekben soha nincs kéznél egy normális eladó?! Hogy nincs ott senki, akitől meg tudnád kérdezni, hogy melyik tojás a finomabb vagy hogy mikor lesz friss zsömi. Ha találsz is egyet, akkor is az lesz a válasz: bocs, én a zöldségosztályon vagyok, de szerintem... megkérdezem Önnek, de azt gondolom, hogy... hol van már a jó öreg Margit néni kisbolt, ahol darálták reggelente az illatos szemes kávét és csak ócska parízert lehetett venni zsírpapírba csomagolva, aztán meg Tomi, akinél megvettem a Star Wars-os rágót, amit nem is szerettem, csak kellett belőle a Darth Maul-os matrica. Kiváló a kínálat, növekszik a kereslet, mi meg esszük az import paradicsomot télen meg olvassuk fejősévát akciós áron meg kikérjük a lelakatolt kotont a pultból, hátha kivételesen nem epres-csilis-bordázott lesz. Kicsit visszavágyom a Szomszédok-korszakba a Lenke nénikhez. 


Nincsenek megjegyzések: