2011. augusztus 16., kedd

A múlt árnyai

Páromhaverja egy csomó gimis fényképpel árasztotta el a fészbukot. Olyanokkal, amin Párom expárjával ringatózik egy gumimatracon vagy amin Párom és expárja mackónadrágban ölelik egymást félénk tiniként a verandán. Igazából a rózsaszín macinadrág csíkos garbóval inkább napiszar gyanús, de azért kikapcsoltam a telefonom és megbontottam egy sört, nehogy verbálisan felnyársaljam Páromat, amiért ezt nekem látnom kellett, még akkor is, ha tudom, hogy rohadtul nem tehet róla. 
.... és próbálom szemem erősen becsukva megvárni, míg a képek eltűnnek, és addig nem elküldeni neki semmi olyan fényképet, amin én pózolok saját expárjaimmal vagy olyan kommenteket megereszteni, hogy éljen az ifjú pár / de szépek vagytok / ez már majdnem pedofília, nem? . Azért a képeket elmentettem ínségesebb időkre olyan képek mellé, amiket sose szoktam nézegetni. Faszom az internetbe, de tényleg. 

3 megjegyzés:

Panni írta...

Üdv a klubban!
DE szerintem te most tök éretten reagáltál erre, irigyellek :D. (Bár bevallom, az megnyugtat, hogy más is kiakad ilyeneken, nem csak én)

panaszka írta...

Ja, azt nem tettem hozzá, hogy azért sms-ben megírtam neki a telefon kikapcsolása előtt, hogy nagyon jó lehetett párommal spanyolban és most kiszedem az összes taget a párommal olaszban albumból, hogy legyen hely a profilján az exnek is, ne rondítsak már oda. Aztán sírtam, ittam kicsit, aztán csak este 11-kor beszéltem vele. Annyira érett vagyok :D:D

Panni írta...

Jaa, ez így más :D. Nem baj, nem vagy ezzel egyedül!!