2012. március 31., szombat

Bajnok

Amikor beleült a székbe, azt gondoltam, hogy nem jó, ő nem méltó erre. Amikor kiderült a svindli, meglepődtem, de azt gondoltam, hogyha a többiről is kiderülne, nem lennék meglepődve. Amikor jöttek az első mémek, még röhögtem is. 

Most kicsit sajnálom, mert más munkahelyekről büszkén, milliókkal, bajnokként mehetett volna nyugdíjba, most meg öregember korára az ország bohóca lett belőle. Nem, nem menteni akarom, de mikor érkezett, ő akkor sem volt oda való, doktorként sem. Mindig ez van, a sebzett állatokon megesik a szívem. 

Nagyon unom, hogy mindenki róla beszél, de legfőképpen azok, akik hasonlóan lassan, nálam lassabban vagy soha nem fejezték be az egyetemet se. Az ismerőseim eddig vicces képeket posztoltak vagy nyaraltak vagy hülyéskedtek a fb-on. Most mindenki doktor. Szerintem ez nem vicces. Csak az a DrPepper-DoktorOetker-es kép, na az tényleg az. 

Nincsenek megjegyzések: