2014. január 14., kedd

Harc a figyelemért

Az a baj, hogy nem mindig azok kapnak szar jegyet, akiket nem bírok és azok jót, akiket igen. Nem vagyok elég kivételezős, igazságtalan, undorító dög, ezen sürgősen változtatni kell! (nem) Jaj, úgy tudok szurkolni nekik, hogy sikerüljön a javító, ezt még én se gondoltam volna magamról!

Persze nekem ma jó volt a napom, mert hamar leléptem a munkahelyemről és mert a kedvenc edzőmnek múlt hét óta van egy nyújtós órája az ugrálós után, és én ott is maradtam, ha már ez így kiderült. Hárman voltunk összesen az egész teremben: ezt kb. ahhoz tudnám leginkább hasonlítani, mint amikor ált.isiben csak páran voltunk suliban valami miatt és a tanár csak velünk foglalkozott meg beszélgetett, sőt néha még pletykálkodott is. Csodás volt! 

"Most én fogom meg Marika néni kezét." "Marika néni most rám figyeljen! Képzelje el..." Igen, ez ilyen.

Azt hiszem, mióta én vagyok mások Marika nénije, egyre nagyobb szükségem van arra, hogy nekem is legyenek Marika nénik az életemben: akiknél lehet lazázni, hogy rám szóljanak meg rosszalkodni meg harcolni a figyelméért és örülni, ha kapok és ügyes voltam. Érted, ügyes voltam... mint a dedóban. Nem tudom, hogy ez meg van-e magyarázva pszichoszociopedo szempontból, mindenesetre én mindig odavagyok, ha én lehetek a legragyogóbb és még csak nem is szégyellem. Persze nem én szoktam az lenni, de hát a törekvés, az a lényeg!

Na megyek, megnézem melyik harcos tudott még jó jegyet kukázni magának délelőtt.

Nincsenek megjegyzések: